sppruta

tjaa. sitter framför tvn och datorn nu.
orkar ingenting.
ont i huvetm, fryser, och en massa mer.
´tog spruta idag, vart svimm färdif och sprut tanten fråga vart ska ni åka på skola resa?
jag va så jävla borta , så jag kom inte ihåg..
nu har jag jäkligt on iarmen.
imorgon äre disco, min klass ska fixa i årdning.
puss

nu drar jag på innebandy träning :)

puss

bandy

kom nyss hem från bandyn.. typ 9-2? till saik? vet inte, nått sånt.
och vilken jävla snö storm de är ute.
man blåser ju nästan bort.
orkar inte skriva idag känner jag.  puss

DOM

snart kommer moa och agnes :)
vi ska baka kladdkaka ;)

till dej anna

när du sa att du skulle lämna oss känndes allt hopplöst, gråten kom och jag förstod att vår klass kommer inte bli som vanligt, nu ska du lämna oss, och allt är bestämmt, vi har 12 dagar kvar tillsammans..
så fort jag tänker på att du inte ska vara kvar får jag en stor klump i magen och tårarna börjar rinna.
det va du som gav oss leénde på läpparna när allt va skit.
det va du som gav oss den glädjen vi ville ha.. men snart är det borta.
vi va som en stor familj, och nu är det en familje medlem som ska försvinna, det känns hemskt.
bara hemskt hemskt och hemskt..
vi hann inte ens ha dej i ett halv år. vi som hade hoppats på ett helt år.
jag vill aldrig glömma dej. du va den bästa för oss.
verkligen den bästa. ingen kan bli så bra som du, ingen..
du är alltid glad. och därför gör du oss glad. vi längtar att gå till skolan, när vi vet att du är där.
sista dagen kommer va värst. klass rummet kommer va som en stor flod, med bara tårar.
jag hoppas du kommer bli nöjd med ditt jobb, och trivas där, lika mke som du trivdes i vår klass.
hoppas du kommer och hälsar på.
jag kommer sakna dej.

glömm aldrig att du är den bästa för oss anna. KRAM ALVA


ni kanske förstår nu, varför dagen i går var den värsta.
vår klass föreståndare ska sluta.
och hon är den bästa, i sverige/världen!


;(

hej, blogga inge igår p.g.a han inte. men ska blogga nu.
igår va jag iaf med mina b-rudar, moa och pauline.. vi hade som vanligt kul.
mke asg .. ;)
men idag va det nog sämsta skol dagen på länge, grina två hela lektioner, vill inte ta upp de nu, men vår klass föreståndare berätta en sak, och alla tjejer i vår klass grina. kan nog berätta vad det är i mon.
men sitter iaf och deppar nu, kommer aldrig bli lika kul i skolan längre som det  vart .
men puss

ingen rubrik

hej, kom nyss hem från mormor, har vart där och ätit.
har inte gjort ngt speciellt idag, legat i sängen nästan hela dagen, kl fem ska jag va med agnes, får se va vi hittar på.. puss

söndag

hej, vakna nyss. och det är söndag redan?! gud va dagarna går forta.  imorgon är det ju skolan !
idag vet jag inte vad jag ska göra, vi får se vad dagen har att bjuda på. puss

bollnäs

kom nyss hem från bollnäs, det va super kul, jag och moa hadde skit kul.
men orkar inte berätta om dagen.
men jag kan bjuda på nåra bilder på mej och becka när jag sov hos henne :)













där fick ni nåra bilder, pusss

bollnäs

här kommer vi!
jag och moa åker till bollnäs och kollar på innebandy, våra brosor spelar:)
bloggar mer när jag kommer hem. pusssss :)

bollnäs eller M&P?

jag vet inte, vill till bollnäs, men vill också va med dom.
men jag bestämmer mej under dagen, pussss

idol

sitter ner myst framför idol.
olle vinner skiten, hoppas iaf! :)
imorgon ska jag KANSKE till bollnäs, eller va med M & P vet inte en.
det bestämmer jag imorgon, nu kanske jag ska ut och träffa folk, puss

hos mammi

hej, är hemma hos mamma nu, så ska nog försöka blogga varje dag! :)
idag har jag som vanligt vart iskolan, hände inget speciellt.
ska va med pauline och moa lite senare kanske :)
men orkar inte blogga mer, puss

10-

hej, lånar felix dator en snabbis.
har iaf vart med olivia och julia idag. vi hade as kul.
vi skratta hela tin, nästan :)
men iaf, i morse va det 10- grader. skit kallt ju. fryser ihjäl!
juste, i lördags hade jag innebandy match. det vart 3-3. sen spela jag med 97-96:or för dom behövde folk, och då va jag ju på jv, och hade match kläderna med, eftersom jag hade haft match. det va super kul, vi förlora med 4-2, men skit it, nu kom felix så måste kila. pusss

skola

hej, sitter i skoan nu, jobbar med nå land.
lär skynda mej och skriva nu, tror inte vi får sitta och surfa..
men iaf, jag och pauline sitter och lyssnar på musik nu.
ska va med agnes och moa efter skolan, vi ska stå i cafeterian på jv.
puss

sanna

hej, sitter här med sanna nu, :)
vi typ dampar sönder? 
men iaf, jag kommer inte kunna blogga så mke, pga, är hos pappa, och som sagt har jag ingen dator där.
men nu ska vi dampa lite mer;)  puss

unf

tjena, kom nyss hem från träning, eller har hunnit packat ut väskan och ätit oxå.
men iaf, träningen va väll sådär.
skolan idag va rolig, vi va på unf, och typ snacka om alkohol, knark osv..
man fick köpa godis, men jag hade inga pengar, men jag fick låna av tove ;)
nu ska jag chillar framför tven :) puss

min sovmorgon är förstöd.

åh! vad arg jag blir, klockan är 07:04, jag skulle egentligen gå upp halv åtta, men såklart så ligger mamma i sin säng och felix springer runt och leta en massa saker för han ska på prao.
sen skriker mamma t.ex. du kan ta med ett äpple så du kan äta det, osv...
och då väcker dom mej så klar...
sen skulle jag försöka somna om, men det gick inte.
så nu kommer jag sitta här tills det är dags att fixa sej, och det gör jag halv åtta..
puss

24 timmar

24 timmar tog nyss slut, faktiskt rätt bra!
nu ska jag typ.. chilla framför datorn och tven, berg flyttar in..
aja, jag längtar faktiskt lite till skolan.
har inte vart ut på två dagar. jag vill värkligen ut! :)
men puss, och godnatt ;)

ge mej sommar

SNÄLLA NÅN, GE MEJ SOMMAR
 

Vinter är så kall, men ändå mysig som sagt.
jag har iaf blivit sams med moa nu, känns skönt.
aja, det blir skola för mej i morgon.
vi ska till bruket på nån grej-.-
vi börjar fem i nio, jag får sovmorgon :)
nu ska jag först och främst gå på toa, kissar snart på mej..
sen ska jag bara chilla, njuta av sista hemma dagen, men ändå skönt att vara frisk.

puss



hiss och diss :)




jag vill hissa att snön har kommit, fast jag ändå hatar den, men det blit jätte mysigt, osv...

jag vill dissa att jag har varit sjuk, har legat i soffan deckad två dagar...


snö

hej, inte fatt jag är är så glad att snön hr kommit, men det blir mysigae på nått sätt, och du kommer det förhopningsvis mycket snö på julafton :)
pusssss

trött.. sova?

ja.. jag vill sova, hur trött som hälst, så jag ska ställa ifrån mej datorn nu, sen ska jag sova.. :)
filmen är iaf snart slut, så det är ju bra, då hinner man ju se klart på den, puss

film tajm

nu ska jag kika film, imagine that det är jätte bra! :)
hörs sen, pussss


ont i halsen

vaknade precis, sitter i soffan nu och kollar på tv, jag har jätte ont i halsen, kan knappt svälja..
måste ringa mamma och säga att hon ska köpa halstabbleter och nagelacks borttagning :)
har inte så mke mer att skriva, puss

photos

jag hade tråkigt, så jag knäppte lite kort ist för att kolla film, orka inte kolla på film :)

här kommer det tråkiga och oseriösa webbkamera bilder. kommer nåra som är gamla me :)




så här se den är tavlan ut som jag skrev om ;)
så här ser den där tavlan ut som jag skrev om :) '

den har jag gjort alldeles själv:) finva ? ;)





jsg tycker jag bjuder väldigt mycket på mej själv :)
haha, puss / A

ingen skola imorgon

hej, ska snart gå och lägga mej trorja, eller kika på film..
ingen skola för mej imorgon, börjar kanske få feber, ont i magen, osv...
nu har jag bestämmt mej att jag ska kolla på film, ni får ha det bra, i
pussss

















































ingen rubrikkkkkkkkk

sitter och kollar på nå jätte konstigt pogramm nu...
är som sagt sjuk, har legat i soffan hela dagen, jag kanske ska till skolan imorgon :)
men har faktiskt inte mer att skriva om , pussssssssssss




bjuder på denna bild :)
sen jag va i grönalund..

kort knäppt av: emma ivarsson


sjuk

hej, har snart kollat klar på alla avsnitten av i anneli...
jätte bra är det. ska väll försöka sova. är ju super trött...
puss

sjuk

hej, ligger hemma i soffan nu, vakna alldeles precis.
har jätte ont i huvet, magen och mår illa.
nu ska jag kolla på i anneli på datorn. pusss / A



i anneli

segt,

hej, kom hem från träningen för en stund sen...
träningen va as seg. jag va skit trött. ska nog sova snart, för jag är så sjukt trött.
va med moa idag som sagt, rebecka orka inte.. som vanligt då.
men jag och moa hade as kul , :)
orkar inte berätta om de, inge blogg sugen just nu .
men pusss / A



innebandy träning

hej, kom nyss hem från skolan.
orkar inte berätta om skoldagen... förutom att den gick skit fort.
nu väntar jag iaf på att moa och rebecka ska sluta, så jag kan va med dom :)
klockan 6 har vi träning, i b-hallen på jernvallen, kom och kolla :)
nu ska jag städa HELA vår lägenhet, osch. haha, men ha det bra så länge, pussssss.





till en tjej i min klass: ge upp, sluta klaga vafan, sitter och klagar hela jävla dagar, snart kommer du stå där alldeles ensam, ingen kommer bry sej, du klagar för mycke... geupp för fan, du tjänar inget på det.

skola

jag börjar skolan om 40 minuter, :)
sovmorgon idag, till halv nio, soft.
men problemet är att jag inte hittar nå kläder som jag kan ha på mej, jag blir tokig!
jag har hunnit sminka mej, borsta tänderna, osv..
men resten måsta jag göra nu. har lite bråttom känner jag.
iaf efter skolan idag så ska jag kanske va med moa, innan träningen.
vi får se, hon sa bara kanske!
men måste skynda mej nu, pussss / alva


CHELSEA!

SKIIIIIIT!
chelsea förlora med liverpool med 2-0 fick jag reda på nu, hade inte kanalen...
fan. hörde dock att dommaren va usel...
men ah. fan.
väntar just nu på att klockan ska bli åtta, så jag kan kolla på ensam mamma söker :)
ska städa nu, puss


chelsea i mitt hjärta !


höstlovet är bortaaaa! ;/

kom nyss hem från fia, vi va där i en halvtimme ungefär :)
jag och mamma ska nog möblera om, sen ska jag också koka nudlar.
mmmmmm! 
imorgon är det slut på höstlovet, suck.
men skriver kanske senare ikväll , puss

hiss & diss

hej, mamma ska hämta nån grej hemma hos fia.
så jag följer med, :)
då har jag ju iaf nånting att göra.

men jag har tänkt hissa och dissa :)






Hiss blir nog natten på julias kalas, det va jätte kul och så.

Diss blir nog att höstlovet är slut, och skolan börjar imorgon.


...

jag har inget att göra.
mamma vill inte åka till valbo.
orkar inte va med kompisar heller.
åh...


Match

hej, kom nyss hem från hofors, har som sagt spelat innebandy match.
vi vann med 9-3 :) och jag gjorde två mål!
nu ska jag iaf fråga mamma om vi kan åka till valbo, behöver en massa nya saker !


tillexempel sånna! :)



bjuder oxå på en bild sen jag va liten :)

I ♥ U

Tja, sitter och tar det lungt framför tven, eftersom jag är väldigt trött, somna ju som sagt väldigt tidigt i morse..
Måste väll packa i ordnig mina saker jag ska ha med till rebecka snart, och åka till henne. Men kanske skulle gå upp och hämta packningen efter matchen.
Nu ska jag fortsätta kolla på tv, puss



jag älskar moa hedström  ♥


trött tjej här.

Tjenaaaa, kom nyss hem från en stört rolig kväll/natt/dag :)
Har ju som sagt varit på kalas hos Julia, när vi kom dit till vandrahemmet gick vi ner i källaren.
Vi fick bål, eller vad man ska säga, sen öppna hon packeten. Nu kan jag berätta vad jag köpte åt henne, inte så jätte kul då. Men jag köpte presentkort på valbo köpcentrum :)
Hon fick det av nästan alla, och det va bara nio stycken där :)
Men sen körde vi mörker kurragömma, skit läskigt ju!
Sen åt vi, kyckling och potatisgratäng :)
Gott va de iaf, men efter maten körde vi en till lek, vi hade svarta spindlar och svarta makaroner, så skulle man leta efter spindlarna, mitt lag vann,  :)
Aa, alltså det va en super rolig kväll iaf, jätta mycke skratt, men sen hade dom en överraskning, och det va att Linda skulle måla naglarna på oss. Hur man ville. Linda är Julias lossas mamma..
Men iaf, mina vart jätte fina :) Sen kolla vi på film, först, som man bäddar. Sen halva patrik 1,5 men alla hade sett den så vi bytte till drömkåken, skit rolig..
Men när klockan va ungefär kvartöver 12 så gick vi till våra rum, Jag, Moa och Pauline hadde super kul, vi kunde inte sluta skratta... Men kl halv ett hade Jag och Moa fått överskottsenergi, så vi lekte en massa, sen när klockan va halv 2 kanske, så lekte vi idol, hahahahahahahahahahahahahahahaahah, kan inte beskriva hur mke vi skratta, Maja va också där inne, men iaf sen efter ett rätt långt tag hade Pauline och Maja somnat, så Jag och Moa gick int till andra rummet, för vi hörde dom prata, och sen vart det att vi somna där inne, jag somna halv fem - fem, jag va super pigg då :)
Men kl tio va det frukost, så vi gick ner åt det, sen kolla vi på film, den hette typ, om sarah.
Bra va den iaf.
Sen gick vi upp och packa och så, sen kom mamma och hämta mej :)
Nu sitter jag och vilar tills saik matchen som jag ska gå på med Rebecka...
Sover hos henne i natt :)
Imorgon har vi iaf match, i hofors, mor hofors..
Hoppas jag inte är för trött.

Nu ska jag byta om, puss / Alvaaaa


Jag har säkert glömmt en massa nu och natten  ;)


16:25

Tjenixen, har precis fixat mej, och är klar, det enda som är kvar att göra är att packa sov grejer :)
klockan ör 25 över fyra, och kalaset börjar fem... bra svenska där.
kvarti måste jag åka, väldigt bråttom nudå.
men skriver mer imorgon när jag kommer hem :)
puss

designe

nu har fanny fixat designe på min blogg, fint va?
 hon är super snäll! klicka här för att komma till hennes blogg :)

just nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli fem, eftersom jag ska på kalas :)
men tiden går super sakta, och jag har inte nå tållamod! :)
HJÄLP MEJ!


ingenrubrik, f

kom nyss hem till mamma, ska va där i en vecka nu, och när jag kom hem såg jag att jag hade fått en tavla som jag ska ha ovanför sängen, den va rätt nice faktiskt :)
idag har jag iaf vart på öppna förskolan med Elis och Jessan, vi sjöng i grupp och lekte osv.. men jag sjöng inte..
ska oxå på kalas idag, hos julia, har inte köpt nå speciellt. men ni får inte veta... för tänk om hon läser ;)
men nu ska jag försöka få tag i moa... puss

;)

hej, lånar felix dator lite snabbt nu, kan berätta lite om höstlovet ;)  om jag kommer ihåg allt .

Måndag: jag va bara hemma, tog det lugnt och så..
sen innebandy träning på kvällen.
Tisdag: vaknade , fixa mej, sen åkte jag och möte jessan och elis, skulle följa med på öppna förskolan.
där typ lekte man.. oxå sjöng man, skit tråkigt på den där sång grejen, men annars va med kul :)
Onsdag: va med moa, agnes och thure, vi va hemma hos agnes och kolla film, taitanic, den är alltid bra, har sätt den många ggr, grinnar varje gång, så bra, och så sorlig
Torsdag/ idag: va bara hemma först, sen åkte vi ner på stan, elis skulle knäppa såna här barn kort, jag fick va med på några, :)
imorgon ska jag iaf på kalas hos julia, ska sova över oxå.. :)
juste, i lördags va jag med agnes och moa, vi gick bus eller godis ;)
slänger in en bild :)
Agnes                                  Alva                          Moa

RSS 2.0