Grattis Farmor! <3

Hejs, kom nyss hem från farmor, hon fyller år idag, grattis, jag älskar dej! (L)
men igår fyra vi henne lite mer, vi åkte och bowla.. Med kusin lukas, fatser malin, farmor, farfar, jag, pappa, jessan, felix och elis, men han bowla inte, han kolla bara på... idag har jag ju som sagt vart hos farmor, men innan det har jag bara varit hemma och fixat och så, sen har jag vart på badhuset med pappa, jessan och elis, men jag bada inte, jag fick inte för det va baby sim som jag kolla på. knäppte lite kort..
igår gick jag oxå bus eller godis med moa och agnes, vi hade skit kul...
men jag orkar faktiskt inte skriva mer...
men alla som vill veta så ska min bror lana i kväll/natt, wow! med tre st kompisr... jag fattar inte hur man orkar!:o
pusss / A

iloveu

hej, sitter och kollar på criminal minds nu, tycker det är väldigt bra.
imorgon ska jag åka till pappa, och jag måste köpa nya skor.. eftersom min ena är borta...
haha, men hejdå,pussssss

,

men kul! vart ingen träning för mej idag, har bara en sko..  har tappat bort den ena...
och ont i rumpan. men jag dömde ist.. jag är verkligen super bra. haha fast neee...
men har iaf ätit nyss, nu ska jag bara sitta här framför datorn och chilla! skönt ;)
puss / AAAA

träning

hej, har träning om en och en halv timme, måste skynda mej, vi ska bygga sarg oxå. måste skynda mej ennu mer...
måste gå och äta nånting, sen drar jag till mitt älskade jernvallen!
skriver mer efter träningen om jag hinner, pusss

Strösell

hej, jag älskar strössel, men jag vet inte hur det stavas, så det får bli som det blir helt enkelt.
har ju som sagt kikat på arga snickaren, det sluta för en timme sen, från det till nu har jag bara suttit och kikat på datorn, och spela yatzy med mej själv. kul liv, jag vet.
juste, läxan ska va inlämnad imorgon, och jag har inte gjort den. har oxå riktigt onnt i huve, måste leta på en huvudvärks tablett. alvedon är det bästa. allt jag ska hinna med innan halv elva är: matte läxan, tvätta bort sminktet, ta undan allt från vardagsrummet, och kolla på kungarna av tylösand.. och det slutar väll 11? hinner inte se hela då... nmu måste jag rappa mej, annars hinner jag inte...  puss, skriver imorgon :)


jag är vekligen taggad på läxa.... hö? nejjj!!

argasnickarn

hej, sitter och kollar på arga snickarn, min kompis är med, hon bor i sandviken.
det är jätte bra. och hennes rum är jätte fin ! allt dom gjort är fint!!!
nu ska jag fortsätta kolla, för reklamen är slut. puss

jag älskar att jag älskar dej

hej, jag är verkligen lat, har suttit vid datorn hela dagen sen jag kom hem från skolan, och jag sluta tidigt.
jag borde rycka upp mej och gå och städa rummet ist en att sitta här och grisa.
mitt rum ser verkligen ut som ett bomb ned slag. kläder över hela golvet.
jag får ju panik när man har bråttom till skolan på morgonen och hittar inte nå kläder. då river man ut alla kläder på golvet i stället.. och springer runt och letar. har oxå lovat mamma att jag ska dammsuga-.-
och jag måste nog verkligen städa innan felix kommer hem, annars blir det liv här hemma.
och mamma är ju inte hemma, hon kommer nog va borta länge, kommer hem inatt säkert..
hon är på presonal fest.
juste, nu måste jag skynda mej.
bloggar mer sen, om det finns något att blogga om... puss

jag hatar wow.

hej, sitter i vardags rummet och diggar musik...
felix spelar wow, det suger, han skriker hela tin...
men ja, snart börjar dom väll som dom gör på datorn, själv.
åh! varför upfanns wow?
det är ju ingenting att ha. bara skit kan jag säga.

menjag har ingenting att göra..
har funderat på att ringa nån, men har typ ingen ork att va med nån. 
nu ska jag forsätta digga musik, och hoppas att såna spel som wow aldrig mer kommer tillbax.....

-----------------------

har just tagit bort alla inlägg utom dom senaste, tycker jag har blivit lite bättre på att skriva och så nu, och om man kollar på mina andra inlägg är det inte alls likt.


älskar er

kom nyss hem från skolan, riktig seg dag om jag får säga det.
men efter lunch va det JÄTTE kul.
jag moa och pauline orka inte gå ut, så vi va inne i hallen. haha, vi typ stog och dryga utanför fikat, vi har föräldrar fika vecka.. och då va det en i moas och paulines klass som va där och ficka med sin pappa, och vi typ gjorde allt möjligt, hoppa förbi och allt, sen skulle jag typ fejka och gå på mitt sko snöre och ramla...
och då gjorde jag de. men jag ramla alldeles vi dörren där dom satt.
hhaha, men sen hände det en massa saker...
men iaf.
som ni kanske ser så har jag en ny header.
som fanny ivarsson gjort :)
men ska kolla om hon är klar med deisgnen :)
har faktiskt inte så mycket mer att skriva.
så vi får höras sen, puss // A



om ni vill se fannys blogg klicka här  :)


:)

Hej, kom hem för en halvtimme sen kanske, har vart men Julia, Tove och Hanna idag, vi har bakat och skrivit recept, vi hade iaf kul medans.
Nu sitter jag iaf och kollar på nått konstigt pogramm på tv. Har inte så mycke mer att skriva faktiskt!
Hörs sen, puss / A



är det nån som bil köpa tandborstar av mig, från skolan?! :)


innebandy ♥

hej, kom nyss hem från innebandy träningen, eller för en halvtimme sen..
jag moa och agnes va rätt sega i duschen, hahahhaha
men det är vi nästan alltid :)
iaf, imorgon iskolan har vi bad, rätt nice, för vi får ha typ fritt en kvart ;)
haha. men nu har jag inte så mke mer att berätta :)
puss / a


jag älskar innebandy ! ♥

~jag älskar dej

kom nyss hem från skolan, skoldagen va rätt kul faktiskt !
vi börja med bild halv nio, alltså fick jag sovmorgon, en halvtimme bara , hah
sen rast, och på rasten spela jag king med moa, pauline och agnes..
efter rasten hade vi först svenska, den lektionen sög..
men iaf, efter svenskan hade vi engelska, hahahaha, och vi har en vikarie som heter andreas...
och han är typ rolig, men kanske inte så bra på engelska...
efter engelskan va de lunch, vi fick typ tummbrö rulle, nånting.
sen rast, men min klass va typ inne, för vår matte lärare fyllde år, och då va det tre stycken som hade bakat.
så vi gjorde typ en överraskning till henne :)
satt när hon kom upp så undra typ hon va vi va, men hon öppna iaf dörren, och då stog vi där inne, och börja sjunga när hon öppna, hon börja typ grinna, :)
hihiih, så duktiga vi är :)
men iaf, då fika vi och så, och vi fick sluta 20 minuter tidigare :)
jag ska egnetligen sluta om 10 minute :)
men nu ska jag äta, sen ska jag sitta här tills jag har tränning klockan 6 i b-hallen på jernvallen ! kom och kolla ;)
pusss /  AAAA

.

sitter och kollar på beck, skiter nästan på mej, jag som är jätte lättskrämd oxå.
men som tur har jag mamma breve mej.
ska snart sova, det är skola i morgon, men jag har sovmorgon, men ska änå lägga mej i tid, för jag kommer inte upp annars :)
men skirver mer imogon, puss / A

-

hej, sitter och tittar på tv, agnes åkte nyss hem.
spelat match idag, vi vann med 17-0 mot åmot, haha, jag gjorde ett mål. men har ingen ork att skriva nu.
puss / A

~

TAGGA TAGGA TAGGA

jag är super taggad till match, har typ nästan aldrig vart så här taggad, vart ju två alba förluster mot aston igår, skit. men idag blir det vinst hoppas jag på, fast vi möter ju inte aston, vi möter åmot borta.
ska gå och packa väskan och fixa mej och så nu, sen kanske jag hinner sitta vid datorn lite mer.
men jag tycker ni kan sitta och hålla tummarna för oss. :)
puss / A


~

hej, vakna nyss, ska äta frukost snart, sen ska jag nig bara sitta vid datorn, har inget speciellt att göra idag, kanske blir att hitta på ngt med nån.
ska ju som sagt åka och bowla kl fyra idag, sen tacos hemma hos oss.
har ont ihalsen, och hostar gör jag med !
får inte ha ont ihalsen i morgon, har innebandy match mot åmot..
iockelbo. nu ska jag fixa i ordnning mej, sen ska jag nog äta frukost, sen vet jag inte. bloggar mer i kväll, om jag får! puss / A

~

hej, inte bloggat på länge känns det som.
men är hos mamma nu, så ska nog hinna med att blogga hela veckan.
vart med moa bäst hedström idag.
vi hade rätt kul, inet lika mke skratt som jag hoppas på. men det vart lite iaf.
hon skulle egentligen sova hemma hos mej, men hon fick jätte ont i huve, så hon stack hem.
vi ska försöka göra det nån annan dag :) nu sitter jag med hög musik i mina högtalare!
as nice.
imorgon ska jag bowla med agnes henningssons famil, kulkul.
ska typ fortsätta lyssna på musik nu, sen ska jag sova, och tagga till imorgon ! jag ska vinna, :)


-

hej, har ju som sagt vart med kusin, och julia, vi typ gjorde en spök grej för att skrämma linneas lillasyster och hennes kompisar.. haha, vi lyckades, dom kissa ju nästan på sej... hahaha
men sen skulle jag hem och äta.
skulle egentligen cykla tillbax, men jag kände att jag inte hade lust..
så jag gick ner och låna felix dator :)
han är borta, så jag kan passa på nu.
imorgon har jag innebandy match. och min bror jag va dommare!
kul! menmen, vet inte vilka vi möter, men har samling tidigt iaf, jag tycker det är tidigt, det är 9:30 det är samling, matchen börjar 10:30 :)
kom och kolla vetja!
nu ska jag uppp och kolla på film.
pusssn / alva

world cup

hej. är hemma hos kusin nu, vi gör inget speciellt, vi sitter vi datorn.
igår va jag på world cup från 19:00 till 02:30, kolla på när saik spela mot bollnäs, saik vann med 4-1 trorja :)
sov rätt länge idag, till 12 iaf..
skulle dit idag egentligen, neb jag orka inte faktiskt.
hade ingen att gå med heller för den delen.
nu ska vi gå ner och göra nått... / alva
och den här veckan kommer jag inte kunna blogga så mycket, eftersom jag är hos pappa..


sverige-holland

tjenixen, har precis fixst naglar.. vart inge bra.. men men
nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli åtta, för då ska jag kolla på 112 på liv eller död..
sen kl nio blir det sverige-holland.
puss / A

remember that you are in my heart

ilove you
more than ever, and you mean everything to me.
you are my heart and i will never let go of you!


vakna nyss till av att filmen tog slut och musiken i början börja spela..
jag bestämmde mej för att fortsätta kolla på filmen eftersom jag inte såg hela, men glömde totalt bort det och satt mej här istället, kom ihåg att jag skulle sätta på filmen nu, så det är väll dax att göra det nu.
iaf ska mamma komma hem fyra, sen ska hon åka till stan och köpa lös naglar till mej, sen ska hon köpa nudlar med! mums, i like it.
senare i kväll blir det kval i fotboll, sverige-holland! heja sverige! :)


ni fick en bild från google, vet inte om den är gamal eller nyare..
men det va den enda braah jag hitta :)











pusss / A


high school musical

sitter just nu och kollar på high school musical 3, orkade inte kolla på rosa, den haka upp sej oxå för den delen.
har oxå precis ätit, men jag har fortfarande ont imagen, huvudvärk börjar oxå komma!!!
nu ska jag fortsätta kolla, ska nog försöka sova lite oxå..
hörs sen, puss / A

innebandy träning

Hejsan.
kom nyss hem från innebandy träningen.
den gick bra, förutom att jag hade jätte ont i benet... så jag lära ställa mej i mål.
men det gick oxå bra, jag tyckte jag va super duktig.
dagen idag har oxå varit rikgtigt bra..
skolan va det gamla vanliga. men på rasten hade jag och moa super kul.
vi va med julia och olivia, sen gick vi typ förbi någon..
och då sa moa, kom!
så vi sprang och gömmde oss, sen vart det typ jaga över hela skol gården, till och med utanför.
hehe... vi gjorde det efter lunchen oxå. men när vi skulle upp och hämta våra skor så var det en i högstadiet som hade typ string byxor, för jag börja as garva moa bah: vad? jag bah: kolla hom framför.
oxå såg hon det, och då skratta vi typ hela tin. hahahahhahahahahah
kan inte beskriva hur mycke vi skratta. sen börja typ olivia gö en massa saker och vi skratta och skratta osv..
nu ska jag kolla på tv, och få i mig ngt att äta, sen ska jag nog plugga lite sådär...
puss / aaaaaa






ingenrubrik

hej, sitter och kollar på gossip girl nu. snart blir det ensam mamma söker...
iaf, haft innebandy match idag, mot valbo, vart 3-3..
efter matchen var jag med frida, vi fika, sen rita vi, hoihih ,
men nu ska jag kolla på ensam mamma söker. puss / aaaaa

tagga

kom nyss hem, klockan är just nu 22:22, har vart med tove, julia, oliver skans, och axel.
sen skulle dom dra hem, så vi stack till agnes och sanna.
där körde vi kurragömma, ute på agnes baksida, jag och sanna va först, vi höll på skita på oss.
hah, men jag orkar inte skriva mer nu, skriver i morgon efter min match trorja.
första serie matchen i morgon, taggataggatagga ! ;)
// aaaaaaaa

alborgen

tje. har nyss ätit, det blev tacos! mhhhhhh ;)
idag har jag som sagt vart på kalas på alborgen :)
det va nice, mitt lag klara 4:a banor, dom som vann 5 banor, och dom som kom sist 3 banor..
jag va med 3 st som gick i fyran.. hih, jag va bjuden till en som gick i 4:an, agnes..
efter alborgen kom jag hem tog det lungt, sen va jag med julia och tove, ska kanske va med dom mer sen.
puss /  aaaaa


RSS 2.0