2011

nu har äntligen klockan passerat tolv, och vi har precis vartit ute och kolla på alla raketerna..
fick bild på nåra med mobilen ... vi får se om jag orkar leta efter överförnings sladden till den..
dock hade vi inga raketer.. vi kommer inte ut på vår baksida.. he, för mke snö...
men vi blev nöjda med att det fanns folk som hade köpt och som smällde.
jag hoppas att ni har haft ett super bra 2010, och att ni får ett bra 2011.
det hoppas jag att jag kommer få.

juste, poäng ställningen på spel tuneringen...


Jessica: 300 poäng.
Jag: 225 pöäng.
Pappa: 225 poäng.
Felix: 200 pöäng.

Alltså vann Jessan, som vanligt då :)
Jag och pappa kom delad tvåa :)
Felix kom tyvärr sist. :)
men kul var det.
jag och min pappa är kung på med andra ord.. haha, eller intedå.
Elis sov, men han hade nog kul innan han somna.

Nu ska jag ner och spela kort med dom andra.
men det är ingen tävling.
Hörs i morgon era glada 2011:are.

Kram / Alvaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0