dag 4- mina rädslor

Jahaja, mina rädslor..


Jag är för det första livrädd för spindlar.
sen är det otäckt med mörker, så jag måste alltid ha en lampa tänd när jag ska sova.
sen när jag går hem från en kompis på kvällen blir jag oxå ganska rädd, får inbildningar av att det går nån bakom mej..
sedan är jag rätt fjolig, om jag har kollat på typ criminal minds eller csi, så om jag ska gå ut och ställa in cykeln i garaget så måste pappa följa med, är rädd för att det ska hoppa fram nån.
sen är jag rädd att gå ner i källaren om jag kollat på criminal minds eller csi, eller når liknande.
samma är när jag ska sova kollar jag alltid under sängen, för tänk om det ligger nån där under... hahah.
och garderoben måste va stängd, annar känns det som om att det sitter nån där inne...
ja, där fick ni veta lite av mina löjliga rädslor, dom är ju jätte fjantiga..
hah, men ah.
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0