god jul i efterhand :)

hej, nu var det himlans längesen jag blogga.
hm.. kan ju faktiskt bero på att jag är hos pappa. men nu har jag köpt en dator för 4 499:-
fick 2 900 i julklapp, så hade jag innan ... :)
jul afton i år va toppen!
gjorde en massa kula saker, men jag orkar faktiskt inte skriva om hela julafton, det kommer ta 234222456 år .
idag iaf har jag vart med moa. vi åkte först till valbo och köpte min dator.
sen släppte vi av moa, jag åkte hem, kolla på din dator och så.. sen gick jag till moa.
hon va ute med sin storebror och pappa, dom skotta av taket.
så jag fick låna yttekläder och va me jag med :)
vi hoppa ner, från taket :)
sen satt jag och moa fast, så börja moas pappa kasta snö ner på oss.
haha jag tyckte det va ku, men moa tycke inte de.
det tog oss ett tag att komma loss :)
men aah, sen gick vi in, kolla på filmer på datorn , och aah .
nu ska jag kika mer på nätet,.  pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0