jullooov

känns ganska skönt att få jullov!
nu slipper man skolan, och får bara sova ut!
men hela denna dag har jag gått runt och tänkt på att det är skola imorgon.
men det är det ju inte.
dum jag är .. att tänka på skolan när man har jullov...
men jah... idag har jag först haft jul avslutning..
sen va jag med agnes, vi kika film. beck..
och åt bulle :)
sen gick jag hem, åkte till stan med mamma och felix.
köpte ''nästan'' dom sista julklapparna.. eller. jaah. vi köpte inte så mke..
jag köpte till felix.
och en mascara till mej själv.
oxå köpte vi till julklapp spel.
vi va till mormor efter vi handlat.
åt gröt.  och spela julklapps spelet.
jag fick ett paket, choklad :)
ja men iallafall .
juste, jag har klätt julgrannen oxå. riktigt fin vart den.
men orkar inte ta kort på den. ni får helt enkelt föreställa er hur den ser ut :)
imorgon ska jag åka och köpa dom sista jul klapparna med pappa :)
nu ska jag kolla på teve, och längta som bara den till julafton ! puss


bild från förra året! tomten! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0