dag 2- mina syskon

som ni kanske vet har jag två bröder.
en lillebror och en storebror.
alltså är jag näst minst i familjen, ocn näst störst för den delen. :)
mina bröder heter Felix och han är 14 år, den andra heter Elis och han är 1 år.
jag bråkar väldigt mke med min store bror..
men jag älskar honom endå.
min lillebror har jag aldrig bråkat med... haha konstigt..
men jag älskar honom med.
min storde bror håller på med två sporter precis som jag.
innebandy och fotboll.
det han kommer satsa på tror jag är innebandy.
min lillebror går faktiskt inte en, han är för feg..
men han är super söt.
jag älskar mina syskon mest av allt!!!


en bild på elis..
han va inte ett år där!


tror inte jag får lägga upp en bild på felix, så jag tror att jag låter bli. :)

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0