autografer!

Tjobrree. Ska lägga mej och sova snart trorja, för att orka upp i morgon.
Ska fixa mej för natten sen blire soooooova.....



Nejdå, jag drev med er...

Hej :)
ligger i sängen nu, har inte hittat nån skönare plats, under skrivbordet va sätt trångt... :s
men vi får välla se. kanske funderar ut ngt :)
men jag har tränat på autografer. kul att veta, i know? :) men den jag har tränat och tränat och tränat in är riktigt snygg faktiskt! Haha! ni vet, man kan ju inte gå en meter på skolan utan att det är några små barn som kommer fram och bah, kan jag få din autograf, du är min stora idol. liksom, så gulligt. samma på andra ställen.. 
det är väll att dom sätt mej spela innebandy, och tycker jag är otroligt duktig. också äre ju örebro cupen, fattar ni inte hur många killar och andra tjejer som vill ha den då?! :) kommer vara fullt med skrikande killar och tjejer och bah, wooooohooowowow , och sen komma fram om fråga , kan man få din autograf, eller kan jag få din autograf... ni förstår? :) hahahhaha, dröm vidare tjejen... 
haha, men det är iaf sant att jag suttit och övat in autografer... för drömmen blir kanske sann såsmåning om. man får hoppas på de!!!! 
nu ska jag kolla en massa saker. Hörs! :) 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0