dansuppvisning , melody vilken stjärna!

Hej, sitter och lyssnar på en underbar låt nu! Firework - kety perry! Vi hade den i slutet av vår dansuppvisning, man ryyyyser av den! Jag tänker på dom tre veckorna som vi har haft med Melody. Och nu kommer vi inte träffa henne mer. Eller nångång kommer vi göra det! Det har jag bestämmt! Hon är underbar! Vi skulle gå fram och ge henne en kram, jag emelie och rebecka! Innan jag gav henne en kram börja jag gråta, hon sa, men lilla vänn, du gråter. Då börja rebecka och emelie gråta! Vi gav henne en kram och grät! Stog och grät tills vi gick hem! Känndes hemskt att lämna henne! Hon är min ny funna vänn som jag aldrig kommer glömma!
Hon har lärt mej en massa saker! Skulle jag inte tycka dansen va kul skulle jag aldrig gå upp på scenen och visa upp det. Men tack vare Melody så gjorde jag det! TACK!<3
Hon har även gjort så jag till och med tror på mej själv och nästan vill börja dansa!
Vi fick ett diplom av henne som det står:

Jag har deltagit i projektet Skapande Skola - Dans!


Jag har, tillsammans med en koreograf, jobbat med att sätta ihop och skapa en dansföreställning!

Skapa en egen dans
Skapa en dans tillsammans med en eller flera andra
Lära mej en färdig dans
Sätta ihop allting till en färdig Koreografi
Planera scenkläder
Planera rekvisita/ scenografi
Repetera och öva
Dansa inför publik!!

ååå! diplomet ska jag jag aldrig slänga, tappa bort eller nånting!
hon är den bästa för mej!
orkar inte skriva mera nu!
Puss hej :( <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0