skola, pauline, träning, läxa och sova.

hej, har precis gjort klart alla tre läxorna.
engelska, matte och svenska! tog ungerfär en halvtimme. :thumbup:
trött nu, som satan, måste sova trorja! och jag har ingen laddare till min mobil, så smsa inte!
ska ta och fixa mej för sovvvvning nu, sen blir det sängen!
skolan gick bra, men träningen gick lite mindre bra...
mådde illa, kände att jag va blek i ansiktet, men jag körde på. mitt illa måendde kan bero på att min lillebror nyss haft mag sjuka. och spytt 6 ggr på en dag. och nu har min låssas mamma fått det och spytt hon också!
inte bra... men ska fixa nu. hörs!

-bild jag knäppte nyss.. ignonera mej bara:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0