AGNESSSSS

hej, kom nyss innan för dörren. har följt med agnes en bit.
inte så kul att gå själv i mörkret, hehe.
stanna och plinga på moa på vägen hem, men ingen va hemma.
skulle hämta mina nycklar som är där.
iaf, dagen i dag har vart rätt lugn.
vakna först av att agnes ringde, prata med henne en liten stund.
sen kom min lillebror, så han fick va i min säng ett tag tills jag gick upp, fixa iårdning mej lite snabbt, sen gick jag ner och år frukost och borsta tänderna...
sedan vakta jag elis för pappa va och lämna felix och handla, och jessan tvätta.
så då lära jag vakta honom, sen gick jag med pappa, jessan och elis till agnes, eller jag gick till agnes och dom fortsatte gå.
ja, kom till agnes, vi spela först wii.
sen sjöng vi, hehe. JAG VANN.. eller så inte...
ah, oxå knäppte vi lite kort..
men det va inte många..
och när klockan va tre gick agnes och åt, sen var det snabba fötter hem till mormor, skulle va där klockan fyra.
när vi kom dit satt agnes sej vid datorn och jag åt.
oxå fick vi efterätt...  :)
ah, när den va upp äten gick vi hem hit, och sen till nu har vi bara vart här, har suttit vid datorn ochså.
och ja, agnes visa mej kort trick, jag va klart bäst, he, ellet inte.
imorgon blire agnes igen.

PUSS / A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0