badhuset

hej, idag vakna jag och linnea ungefär 11. vi åt frukost halv 1 ca. sen satt vi i sängen vid datorn hela tiden tills hon lära hem för hennes lillasyster skulle há match. och jag orka inte följa med, jag va för lat... hah-
men jag åkte till badhuset ist, jag viste att wilma, tove, agnes, och pauline va där. sen va olivia ockå där! :)
men det va iaf trevligt på badhuset, idag igen. haha! (y) men sen åkte vi till agnes henningsson och kolla på film.
kommer inte ihåg vad den heter. hhahahahah, kom iaf hem för en halvtimme sen kanske? jo, jag trore!
har tjockat i mej pizza. inte bra! :s måste banta känner jag! som jag sa tidigare, man kan inte ligga och steka på stranden som ett fläsk berg! haha. nu ska jag ringa bästissss och snacka med henne!
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0