♥ Dag 7- mina bästavänner

Moa och Rebecka heter dom, jag har kännt dom jätte länge nu.
vi har alltid kul tillsammans. vi tre är verkligen som systrar. vi bråkar vi reder ut det igen!
vad skulle jag göra utan dom, dom har gjort en stor förändring i mtt liv, en bra förändring, men dom kan jag alltid vara mej själv. jag kan lita på dom upp till 1000%.
dom gör mina dagar perfekt, skulle dom inte finnas i mitt liv vet kag inte om jag skulle finnas.
vi är gjorda för varann, båda är guldvärd! och ja hoppas dom inte sviker mej.
för jag tänker aaldrig svika dom, dom är hela mitt hjärta.
alla minnen vi har är oförglömmliga! vi har spenderat sjukt mke timmar på varanndra, och man kan inte glömma en ända sekund på dom timmarna...
varje dag saknar jag dom, man kan inte vara utan dom. för vi har allrid himmla kul med varanndra.
jag hoppas ni förstår att ni har stor plats i mitt liv, och att ni betyder sjukt mke för mej.
ni har alltid haft en stor plats i mitt liv!
jag älskar er.

jag vet inte vad jag ska skriva mer, för den är rätt sent, och min hjärna orkar inte tänka.

men jag kan säga att jag älskar dom, jätte mycket. 
 






mina systrar, ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0