frida/innebandy/sovaaaaa

tjena, ligger i sängen nu, ska snart ställa ifrån mej datorn och sova! det är skola i morgon! :(
det skulle inte gjort mej något om det va jullov en vecka till :)
idag har jag iaf vart med frida. vi va ute, va typ branvakt åt lillebror, spela kort. ''som vanligt då''. satt vi datorn. det va typ det vi gjorde! sen va det innebandy träningen kl 6! wwwwwwwwwwwwiiiiiiiiiiiiihooooooooo!
Love ittt! träningen gick bra. orkar inte berätta om den . efter den skynda jag mej mke. för pappa skulle komma tio i till baksidan. va klar 46 min i... snacka om tajming va? nej, nu ska jag nog snacka klart med rebecka sen sooooovaaaa..
Hörs i mon!

chatta med rebecka... och tro mej! hon är bara så smart för tillfälle. annars äre jag som är det :)


hihih...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0