gävle

Men tjenare. vill börja med att jag är riktigt glad! apropå en sak :D
men idag har jag vart i gävle med jessan ( min lossas mamma). vi köpte ingenting, va bara kolla lite.
skolan har vart okej dom här två dagarna. förutom att vi gick en prommenad idag. vi hade elevens val.. och jag är med i idrotts gruppen, vi gick som sagt preomenad, som kallad power walk.
det va inge kul :(
men nästan resten av dagen ha vart okejj!
och i morgon på elevens val har vi skridskor! jag är kung på det, kan jag lova! :)
haha.. eller inte... har nyss ätit glass, choklad och vanilg. as gootttttt!
nu ska jag göra läxan... sen blire nog ingen dator mer resten av kvällen. trorja!
puss.

-fyra saker jag längtar till:

- min födelsedag
- örebro cupen
- bröllop ( inte jag som ska gifta mej om ni tror det! )
- klass resan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0