Godmorgon

Godmorgon. eller kanske godeftermiddag. klockan är tjugoöver 1 är inte direktmorgon.
ller jo, för mej är det! ja som sagt, vaknade nyss. och jag satt mej direkt här. hade ingen lust att ligga kvar i sängen och dra mej, för då skulle jag bara somna om och det får jag inte för mamma. för hon fyller den 7:e januari, och vi ska fira henne idag, därför äre så att jag måste städa...
men snart kommer nog rebecka iaf, hon ska sova hos mej som sagt. tagga det som fan! vi ska ha skit nice..
få se vad vi hittar på. på kvällen har jag iaf bestämmt att vi ska hyra film !
och typ 5 eller halv 6 kommer mina kusiner och mormor och morfar och morbror och hans tjej eller vad man ska säga. nu ska jag börja städa och inte sitta här. Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0