men ska du inte ta och snarka lite mer, och lite högre?

rubriken säger typ det mesta...
jag sitter i mitt rum, i min säng.
på andra våningen på mästargatan .
och över mej, ligger en gubbe, eller om det är en tant och snarkar...
tror dom att jag kan sova eller ?
hade just lagt mej för att försökt, men det går ju inte så bra appropå dom..
så jag satt mej vid datorn igen. man tror ju fan att det är snark os, dom kanske tycker jag också ska va med.
så att dom får väcka hela huset. ibland hatar jag att bo i lägenhet.
och nu vet jag aldrig om jag kommer somna om igennnnnnn ....
snark snark snark snark snark snark snark snark.
snark snark snark snark snark snark snark snark.
SNARK SNARK SNARK SNARK SNARK SNARK SNARK.

sovgott, och hoppas ni får en blund i natt, som jag inte kommer få!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0