rebecka, tidningscupen

hej. kom hem från göransson för ett tag sen, en halvtimme sen kanske?
aja, va där med agnes och jenny. vi satt och kolla på fotboll för det mesta :)
jag kolla på p98-saiks match det sista innan jag skulle hem. saik vann med 6-0 .
duktigttt grabbbsen. oliver gjorde iaf ett rätt snyggt mål.
men innan tidningscupen va jag med rebecka. vi sluta skolan gick hem till min mamma. sen gick vi hem till rebecka, lämna min dator, jag skulle ta med den när pappa kom om hämta mej... men iaf, när vi hade lämnat de så stack vi ut.
åt pommes på monnes, haha.. det rimmar ju typ (y)
aja, sen efter det stack vi hem till rebecka igen.. satt vid datorn och kolla på wild child, jag har sett den typ tusen ggr.
men jag tycker den är bra!
sen skulle jag hem pappa kom och hämta mej, så jag gick ut, blev hämtadd och åkte hem. åt mat, satt mj vid datorn busa med elis, snacka me agnes, gick till ga, va där tills för en stund sen.
orkar inte skiva mer, ska sova. Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0