träning .

tjenatjena bloggen :)
kom just hem från träning, gick väll sådär. men jaja, orkar inte berätta mer om träningen.
det känns iaf att jag har vart sjukt dåligt på att blogga! ska försöka ta igen det.
men iaf, dagen börja väll med att jag vakna halv åtta?! fick ett rus, sprang ut till hallen, hämta väska packa fotbollssaker, gick och borstatänderna, slängde på mej ett par kläder, stack till skolan. hann inte ens fixa håret eller sminka mej. jaja, sånt händer väll ibland! :s
men kom fram till skolan iaf, men jag bor ju bara typ? 500 meter från skolan, ca 500.
men iaf. lektonen börja med so -.- fett trööööök, men orka berätta vad vi hade för lektioner.
rasterna va iaf bäst och lunchen. kan berätta... va med rebecka, julia och olivia på rasten. eller, jaaa! jag va med dom, men rasterna var liksom inte bäst precis, mer chiilllll.. skit it! kul va den . äch vafan! vad fan ska man säga? nuj skiter jag i det .. LUNCHEN va nog dagens bästa! HAHAHA, jag och rebecka satt mitt i mot varann. helt plötsigt kommer en kille från låg, han skulle precis gå ut på rast, men iaf, han kom fran till oss/rebecka och sa : ''hej prutten '' Haha, och rebecka bah, hejpå dej du. sen stack han! snacka om skön grabb! fyfan vad vi skratta då! vettefan vart jag skulle ta vägen! :s
hah, sen efter lunchen hade vi fairplay macth , eller va det heter. vi vann med 4-3...
ork inte beräta mer om dagen nu, puss Hörs kanske seanreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0