toppen dag

tjena på er. just nu sitter jag i mitt rum och gör ingenting, jag har skit tråkigt.
eller, ja jag mår illa :s min bror har sytt 23 stygn över hela knä. han halka när han hade fotbollsträning inomhus, det hade läckt. så han halcka och skar upp värsta kött såret på en ribbstol. usch. kan inte prata om det. mår fett illa då.
imorgon ska jag va med frida. har ingenaning om vad vi ska göra. hittar på något kul som idag antar jag!
men idag har vi suttit vid datorn först.. sen gick vi ner och spela kort i typ ? en och en halv timme. jag älskar att spela kort. det är super kul, iaf när man vinner :) och vi fuska inte ett dugg. inte alls... hahah.
sen kom lillebror och jessan hem, då dom berättade att felix va inne på sjukhus och kommer va där ett tag, pappa va också där med felix.. aja, efter kort gick vi ner i källan och spela ''upp til bevis'', man ska va i lag..  men vi va ju bara två? så vi körde mot varandra... gick bra de å. jag äger på att tala baklänges! :) haha, ni kan få se .. hm ? typ kanske..
jag är kung över världen = gaj rä gnuk revö nedlräv ... haha, KUUUUUNGG :D
jaja, sen gick vu upp och satte oss vid datorn igen, men det va inte länge. för vi gick ut till min lillebror som hade kommit upp och busa lite med honom.. jag skulle byta ''kiss'' blöja på honom, så jag tog av honom blöjan, sen satck han och satte sen vid soffan och kissa på golvet!!! jag fick panik. haha, så jag tog honom snabbt som attan och torka av honom och satte på en ny blöja så att det inte skulle hända en till olycka. sen torka jag upp kisset. hehe, intressant va? :) jaja, sen skulle jag sätta på han byxor, men han ville inte, så han börja skrika , hehe, sen bärde jag oppp honom på sköt bordet så då gick det toppen! hm? ja, sen skulle frida hem så vi gick ner så hon fick sätta på sej jackan och de, sen kom hennes mamma in och då börja hon och jessan prata en stund, om ugn och mikro? :s hhihi, men sen gick dom och då gick jag och dega i soffan. fasen vad skönt det är! nu orkar jag inte skriva mera, men ni fick en beskrivelse hur min dag har sätt ut, hoppas eran har vart lika suverän som min! :)
Hörs i mon!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0